35 empreses assisteixen al 9è FAMTRIP exclusivament adreçat al sector MICE

En una jornada de matí, el Convention Bureau del Consorci de Turisme del Baix Llobregat, va proposar espais i instal·lacions de la comarca en un format exclusiu i dinàmic.

Ahir dijous 17 de novembre el Consorci de Turisme del Baix Llobregat va organitzar una nova edició del famtrip adreçat a empreses de la província de Barcelona amb l’objectiu de donar a conèixer l’oferta de la nostra comarca i de que comptin en les seves properes reunions, convencions i incentius amb el Baix Llobregat.

El sector farmacèutic i i tecnològic van destacar en assistència.

Els participants van rebre la benvinguda de la nostra Consellera de Turisme, Mireia Monfort, que ens va acompanyar durant tot el recorregut el qual va començar a l’SlamPadel de Collbató, un espai amb un entorn espectacular, davant la muntanya de Montserrat, i una opció ideal per combinar reunions i oci, on els assistents van participar en un minitorneig de pàdel.

Seguidament ens vam dirigir a la Bodega Ca N’Estella, un espai únic i especial amb diferents sales  per celebrar qualsevol reunió d’empresa.

I allà vam gaudir d’una activitat en segway de la mà de Dinamic Solutions, on van poder experimentar un tast de ruta entre vinyes. Seguidament van degustar l’oferta gastronòmica i la increïble posta en escena de la mà de Gau Catering.

Les següents visites van tenir lloc a Gavà mar per descobrir, per una banda el restaurant Torreón, que va destacar per la seva atractiva i elegant decoració dins un espai íntim i privilegiat per realitzar reunions i també cocktails al seu jardí de 500 m2; i per un altre banda, el JellyFish Beach Club & Lobster Lunch, amb impresionants vistes al mar en un multiespai amb més de 2.800 m2.

I en aquest espai, i una vegada més, High Fidelity Collective va sorprendre participants amb una activitat original que consistí en una activitat novedosa i participativa sota el nom “Voice Training”.

I finalment, a la zona beach club vam poder gaudir d’un cocktail de degustació mediterrània que va donar fi a la jornada.

Per a la organització del famtrip vam comptar amb la col.laboració d’Essentia Bcn Events, agència especialitzada en l’organització d’esdeveniments, activitats de team building i d’incentiu, a mida de les empreses i gran coneixedora del Baix Llobregat; i amb l’empresa de transports Avantgrup, disposant d’un modern autocar equipat amb els més avançats sistemes de seguretat i confort.

Des del territori, tant per la part del sector públic com del privat, es valora mot positivament aquesta acció, en tant que permet que les empreses coneguin de primera mà la oferta MICE de la comarca, i sobretots pels acords comercials que se’n deriven.