Baix Llobregat CB presenta per segona vegada la seva oferta MICE al BCB

El dijous 22 de març el Consorci de Turisme del Baix Llobregat, amb el seu programa Baix Llobregat Convention Bureau, va organitzar un segon famtrip adreçat exclusivament a l’equip del Barcelona Convention Bureau i els responsables MICE de la Diputació de Barcelona amb l’objectiu de donar a conèixer l’oferta de la nostra comarca i que tinguin en compte els nostres espais i serveis en les peticions que rebin.

Durant el recorregut es van poder veure: l’hotel Barcelona Golf & Resort a Sant Esteve Sesrovires, les Caves Rondel – presentant el seu nou espai amb una capacitat fins a 3.000 persones – i l’hotel Bcn Events de Castelldefels.

Per a l’organització del famtrip vam comptar amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i l’empresa de transports Avantgrup, ubicada a Sant Boi de Llobregat, disposant d’un modern autocar equipat amb els més avançats sistemes de seguretat i confort.

Imatges adicionals:

© Consorci de Turisme del Baix Llobregat | Parc Torreblanca N-340 pk 1249, 08980 Sant Feliu de Llobregat | turisme@elbaixllobregat.cat | T. 936852400 | F. 936851868