Baix Llobregat Convention Bureau presenta la seva oferta MICE al Barcelona Convention Bureau

El dijous 25 de maig el Consorci de Turisme del Baix Llobregat, amb el seu programa Baix Llobregat Convention Bureau, va organitzar un famtrip adreçat exclusivament a l’equip del Barcelona Convention Bureau i els/les responsables MICE de la Diputació de Barcelona amb l’objectiu de donar a conèixer l’oferta de la nostra comarca i que tinguin en compte els nostres espais i serveis en les peticions comercials que rebin.

Així, tot l’equip va rebre la benvinguda de la nostra Consellera de Turisme, Mireia Monfort, que ens va acompanyar durant tot el recorregut el qual va començar a l’hotel Abba Garden d’Esplugues de Llobregat, on a més de visitar les instal.lacions de l’hotel, la Coordinadora del Consorci de Turisme, Laura Garcia, va fer una presentació de l'oferta global de la comarca com a destí de reunions.

Seguidament ens vam dirigir a la Colònia Güell i Cripta de Gaudí, un enclavament màgic i espectacular que ofereix diferents espais amb encant per esdeveniments com el porxo, la terrassa mirador, els antics “cellers” i sales de reunió.

Les següents visites van tenir lloc a Gavà mar per descobrir, per una banda l’hotel AC Gavà mar, un hotel de disseny amb magnífiques sales de reunions, jardí amb piscina espectacular i habitacions amb vistes al mar; el Kauai Gavà mar, un beach restaurant modern que ofereix tapes gourmet, a més de diferents ambients – barbacoa, restaurant beach, chill out – davant del mar; i el restaurant Les Marines, un clàssic envoltat per una preciosa pineda i on vam gaudir d’un dinar excel.lent amb Producte Fresc del Parc Agrari del Baix Llobregat.

A continuació, ens vam desplaçar a Castelldefels on finalitzarem la nostra jornada visitant el Fosbury Café, un espai estil eivissenc amb un disseny sorprenent, àmplia terrassa i diferents ambients, i el Casanova Beach Club, un multiespai únic de més de 2.800 m2, amb una arquitectura i decoració cuidades fins a l’últim detall.

I en aquest espai, l’empresa d’incentius i teambuilding High Fidelity Collective va sorprendre a l’equip amb una activitat musical, participativa i molt divertida.

Per a l’organització del famtrip vam comptar amb la col.laboració de la Diputació de Barcelona i amb l’empresa de transports Avantgrup, ubicada a Sant Boi de Llobregat, disposant d’un modern autocar equipat amb els més avançats sistemes de seguretat i confort.