El sector turístic es dona cita a la Trobada Empresarial

El passat 28 de juny va tenir lloc a l’hotel Novotel Barcelona Sant Joan Despí, una nova edició de la Trobada Empresarial, una sessió de formació i networking que anualment organitza el Consorci de Turisme del Baix Llobregat, adreçada a tots i totes les professionals del sector turístic.

Per a la inauguració de la trobada vàrem comptar amb la presència d'Àlex Medrano, President de l´Area d´Atenció a la Persona de Sant Joan Despí, i del Conseller de Turisme, Juan Pedro Pérez, qui ens va acompanyar durant tota la jornada.

A continuació, el Conseller va presentar la Nova plataforma Turística de venda online, una nova eina de comercialització turística, capaç de revolucionar aquesta destinació.

En l’àmbit de la formació comptàrem amb l'expert Luis Alberto Iglesias, formador d'alt nivell d'importants empreses i institucions i director comercial de l'empresa "El Arte de presentar", que ens explicà com millorar les nostres presentacions i accions comercials per poder persuadir, fer que creguin en nosaltres i millorar en definitiva la comunicació en l'àmbit turístic.

I per la part del networking, una de les accions més valorades pel sector turístic, es va portar a terme una sessió molt dinàmica i participativa, conduïda per l’empresa Getting Contacts, amb l’objectiu d’incrementar la xarxa de contactes.

Fitxers adjunts