Participació al Saló Internacional del Turisme de Catalunya i al Workshop Interclubs

Comparteix:

Els dies 19, 20 i 21 d’abril va tenir lloc una nova edició del Saló Internacional de Turisme de Catalunya (SITC) al recinte Firal de Montjuïc.

Un any més, sota el lema "Barcelona és molt més" es donaren a conèixer les propostes turístiques de la província de Barcelona tant a professionals com al públic en general, i  es presentaran les diferents destinacions de la província de Barcelona destacant les marques turístiques, les comarques i els municipis turístics.

Pel que fa al nostre territori, a més de proporcionar informació sobre les possibilitats turístiques del Baix Llobregat, durant el cap de setmana, el municipi d’Olesa de Montserrat i Gavà, promocionaren el seu territori a través de les següents accions: el dissabte a les 11 h, l’Associació Cultural els Miquelets de Catalunya, van fer una desfilada i demostració d’instrucció militar del segle XVIII; i a les 18 hores l’Associació Passió Olesa de Montserrat, per una banda, i el Parc Arqueològic Mines de Gavà, per una altre, van distribuir fulletons a tot el públic per tal de donar a conèixer les possibilitats de visita tant al Parc com a la teatralització de la Passió, la qual finalitza el proper 1 de maig.

Paral·lelament, dins l’edició del SITC, el Consorci també va participar al Workshop Interclubs, que l’Agència Catalana de Turisme organitza des de l’any 2010.

Es tracta d’una acció que esdevé una plataforma de negoci, comercialització i networking, que ofereix l’Agència Catalana de Turisme en exclusiva als membres de tots els Clubs de Producte.

Així, els membres participants en aquest Workshop han pogut entrevistar-se amb empreses de serveis, allotjaments, intermediaris i entitats especialitzades en productes, que són membres d’algun dels Clubs de Producte de l'Agencia Catalana de Turisme.

En aquest sentit, la participació en la mostra del Consorci de Turisme va permetre establir 10 cites amb diferents membres del sector d’agències principalment, com Viemocions, Anigami Aventura o Turisme i Esport, i d’empreses d’altres territoris que estaven interessades en crear sinèrgies i altres tipus de col·laboracions.