A la Fira de Nadal trobareu tota classe d’obsequis. I mentre passegeu per les diferents paradetes, podreu gaudir d’un bon grapat d’activitats programades per aquest cap de setmana. Espectacles per a tots el públics organitzats per diferents entitats del municipi.
Així, dissabte 7, podreu gaudir de la batukada a càrrec de Drums, el concert de The Cane Peelers, la cantada de nadales amb Portàtil FM o el concert de nit de la mà de Gris Rosa Blue. A més a més, hi haurà xocolatada per a tothom i tallers de nadales per a la canalla. Diumenge és el torn del concert vermut a càrrec de l’Aula de Gralla de TiC-Espluga Viva. Per si fos poc, ben a prop de l’escenari habilitat per l’ocasió, també hi podreu trobar la Taverna de la Fira, on us hi esperen un seguit de productes gastronòmics per degustar i agafar idees de cara als sopars familiars que venen.
© Consorci de Turisme del Baix Llobregat | Parc Torreblanca N-340 pk 1249, 08980 Sant Feliu de Llobregat | turisme@elbaixllobregat.cat | T. 936852400 | F. 936851868