El Papiol compta amb uns quants recursos atractius turísticament, com el seu patrimoni natural i cultural. És un poble genuí i ple de vida, on sovint la població organitza esdeveniments inspiradors. La Festa de la Cirera, un homenatge a l’activitat lligada a la terra, és una bona excusa per descobrir i redescobrir com és el Papiol i com s’hi viu.
Aquest any la festa posa l’accent en tarannà participatiu i col·laborador dels papiolencs i les papiolenques i en les coses bones que passen al poble. Per exemple, la 1a Marató de Donació de Sang de la Festa de la Cirera del Papiol.
La Festa de la Cirera compta amb un recinte firal amb productes de la terra (cireres, vins, olis...) i ofereix un programa d’activitats variades i gratuïtes la majoria, pensades per a un públic familiar. Per exemple, demostracions culinàries, tasts de vins ecològics, sardanes, actuacions de música i dansa o els recorreguts guiats per la ruta El Papiol Patrimoni, entre d’altres.
Us adjuntem el programa complet de la Festa!
© Consorci de Turisme del Baix Llobregat | Parc Torreblanca N-340 pk 1249, 08980 Sant Feliu de Llobregat | turisme@elbaixllobregat.cat | T. 936852400 | F. 936851868