Èxit d'assistència al viatge de familiarització organitzat pel Consorci de Turisme del Baix Llobregat

Més de 30 empreses de diferents sectors van descobrir ahir dimecres la comarca del Baix Llobregat, però, aquesta vegada ho van fer des d'una perspectiva ben diferent a la que estaven acostumades, la perspectiva del Consorci de Turisme del Baix Llobregat. Els assistents van tenir l'oportunitat de veure la comarca a través del "prisma" d'espais singulars de gran qualitat emmarcats en plena natura, d'hotels que marquen la diferència, d'una oferta gastronòmica del més alt nivell, de cellers centenaris, de masies de somni...

L'Hotel Barceló Montserrat, va acollir l'inici d'aquesta particular immersió en la nostra comarca, que va comptar amb l'assistència de la Sra. Rosa Boladeras - Presidenta del Consorci de Turisme i del Consell Comarcal del Baix Llobregat -, qui va remarcar l'aposta que el Consorci de Turisme fa dia a dia, pel turisme de negocis a la comarca. Seguidament, es va fer una presentació audiovisual de la resta d'equipaments i serveis complementaris de la comarca adaptats especialment per a l'organització d'events d'empresa.

Al viatge de familiarització hi van assistir personal d'empreses encarregats de l'organització d'events, com ara reunions de negoci, congressos, etc., i també mitjans de comunicació. Tots ells van visitar alguns dels espais més representatius de l'ampli ventall d'equipaments que ofereix la nostra comarca i vam poder participar de les activitats outdoor preparades especialment per a ells. A més a més de l'Hotel Barceló Montserrat, van tenir l'oportunitat de conèixer la Bodega Masia Bach, l'ACCURA Wellness Center, l'Hotel AC Gavà Mar, el Palau de Congressos del Gran Hotel Don Jaime i el Museu Agbar de les Aigües, a on va tenir lloc l'última part de l'event.

Per a l'organització d'aquest famtrip, el Consorci de Turisme del Baix Llobregat ha comptat amb la col·laboració de tots els espais que es van visitar a més a més de l'empresa de transports Avantgrup, les empreses d'organització d'esdeveniments Outing Events i Abile Corporate Events, de les empreses d'audiovisuals Aba Congress i Sono i del Catering Moncho's.

La cloenda va anar a càrrec de la Sra. Iolanda Llambrich - Consellera de Turisme del Consell Comarcal del Baix Llobregat -, que va agrair l'assistència de les empreses, "Creiem que ha estat una experiència molt interessant i enriquidora que ens ha permès donar-vos l'oportunitat de conèixer de primera mà i en profunditat, els magnífics serveis que la nostra comarca us ofereix", va afirmar la consellera.

Per acabar, l'actuació de Brincadeira, grup de reconegut prestigi, va posar un punt i final ben animat i festiu al nostre singular viatge per l'oferta de serveis i equipaments per al turisme de negocis a la comarca del Baix Llobregat.

Baix Llobregat, 5 d'octubre de 2007