El Consorci de Turisme del Baix Llobregat organitza el 6è FAMTRIP exclusiu per a empreses

El Consorci de Turisme del Baix Llobregat ha portat a terme dimecres 23 d'octubre el 6è famtrip (viatge de familiarització) adreçat a empreses de la província de Barcelona amb l’objectiu de que coneguin l’oferta de la nostra comarca i de que comptin en les seves pròximes reunions de negoci amb el Baix Llobregat.

Arribem a una sisena edició amb l’organització novament d’aquesta acció de gran impacte pels futurs acords comercials que genera en la comarca. Una activitat que sens dubte permet veure, sentir i descobrir tot el que la comarca pot oferir en aquesta matèria.

En aquesta ocasió, diferents recursos de nord a sud de la comarca van ser els protagonistes.

Es va començar a l’hotel Barcelona Golf & Resort 4* de Sant Esteve Sesrovires, un hotel situat en plena natura, i on la Consellera del Consell Comarcal i Consorci de Turisme del Baix Llobregat, Sra. Maria Miranda, ens va donar la benvinguda.

Acte seguit es van visitar el Museu Agbar de les Aigües, a Cornellà de Llobregat, amb la participació de Gau Catering, i el Citilab, també a Cornellà, on a més de conèixer les seves sales i espais de reunions, es va realitzar una presentació audiovisual de la resta d’espais i serveis que ofereix la comarca, donant així a conèixer l’àmplia varietat d’opcions existents al territori.

Les següents visites van ser la Masia Can Portell de Molins de Rei, on es va poder gaudir d’un dinar amb activitat, i l’Hotel Bcn Events de Castelldefels, un hotel de la Cadena SB Hotels que s’ha especialitzat en esdeveniments i reunions. Ambdós es van visitar per primera vegada pel fet que són nous adherits al programa de reunions del Baix Llobregat. La següent visita va ser el Canal Olímpic de Catalunya on se’ls va fer partíceps d’una activitat complementària ideal per combinar amb qualsevol reunió o incentiu; i varem continuar la intensa jornada a Gavà mar on es va visitar el Kauai Gavà mar Beach Club restaurant, i l’hotel AC Gavà mar, dos espais ubicats a primera línia de mar, de gran demanda per a events de reunions.

L’últim lloc de visita va ser un altre nou espai adherit al grup, el restaurant Fosbury de Castelldefels, un restaurant inaugurat recentment amb un disseny molt atractiu, vistes al mar i diferents ambients.

Tots els assistents van ser convidats a un cocktail, gentilesa del restaurant i va acabar amb una activitat amb factor sorpresa, organitzada per High Fidelity Collective.

Per a l'organització del famtrip hem comptat amb la col·laboració de tots els espais que es van visitar a més de l’empresa de transports Avantgrup, i l’empresa d’organització d’esdeveniments Abile Corporate Events.