El Consorci de Turisme promociona el territori sota el títol Baix Llobregat Experience

Comparteix:

El passat dimecres 19 de juliol un total de 21 persones, entre informadors turístics de Turisme de Barcelona i l’Aeroport, i tècnics de l’Agència Catalana de Turisme i la Diputació de Barcelona, van participar en un famtrip sota el títol Baix Llobregat Experience amb la fi de conèixer i viure un “tast” d’experiències turístiques al Baix Llobregat perquè ho tinguin en compte en les seves accions de promoció.

El programa que es portà a terme, va començar visitant Collbató i on la Consellera de Turisme del Baix Llobregat, Mireia Monfort – qui ens va acompanyar durant tot el recorregut -, els van donar la benvinguda.

Començàrem amb una petita i agradable caminada cap a les oliveres centenàries de Collbató. Allà ens esperà Jofre, un productor local, que ens va ensenyar quines són les varietats autòctones d’oliva i com ha evolucionat la seva collita. I allà mateix, a peu de vinya, vam fer un tast d’oli d’oliva verge extra amb la Muntanya de Montserrat de fons. Tot seguit ens dirigirem al nucli medieval de la Vila de Collbató per visitar l’antic Molí d’Oli i on vam gaudir d’un esmorçar de camp amb l’oli de Collbató.

La següent parada va ser a Torrelles de Llobregat, on vam poder presentar i gaudir d’una part del pack “Torrelles, a un salt de Barcelona”: Tasta els vins més originals, el pa més artesà, gaudeix d’un dinar Km.0 i descobreix els monuments més emblemàtics de Catalunya.

Així, la primera visita va ser al Celler Sirot a on s’elaboren els exclusius i únics vins de cirera i on vam gaudir d’un tast de 2 varietats de vins i vinagre de cirera amb aperitiu. A continuació visitàrem un forn obrador ecològic a on s’elaboren gran varietat de pans artesanals i les Torretes, les galetes de Torrelles, que també van tastar. Acabàrem amb una visita a Ca la Cinta, una casa de pagès del s.XIX restaurada que s’ha dedicat a museu de cinema i de la història del poble.

I finalitzades aquestes visites, vam anar a El Prat de Llobregat on dinàrem a una de les guinguetes del passeig de la platja, el Maravillas, i on vam aprofitar per donar informació de l’extensiva oferta de beach clubs i guinguetes que disposem per a qualsevol turista.

A continuació, i per finalitzar, vam visitar el Centre Municipal de Vela El Prat, on a més de conèixer les seves instal.lacions i presentar les divereses activitats nàutiques que poden oferir al turista, van poder realitzar l’activitat de fully board! .