El Consorci de Turisme promociona la comarca en Buy Catalonia 2008

Comparteix:

El passat 5 de juny, va tenir lloc la segona edició de Buy Catalonia, una de les accions comercials més importants que Turisme de Catalunya organitza per al sector turístic. Consistent en un workshop al qual hi van assistir més de 350 empreses del sector i 150 touroperadors de tot Europa, al llarg del dia es van celebrar més de 2.800 entrevistes, un 24% més que en la primera edició de l'any 2006.

L'objectiu principal de Buy Catalonia es posar en contacte als empresaris turístics catalans i els touroperadors europeus, per tal de mostrar-los els seus productes i ofertes. Provinents de 16 mercats diferents -destacant Alemanya, el Regne Unit, Dinamarca, Itàlia, Irlanda i els Països Baixos, a més de la resta de l'estat espanyol- les empreses d'aquests països tenen la possibilitat d'apropar-se al mercat català i buscar-hi propostes per oferir als seus clients a l'hora de preparar les seves vacances.

En aquest sentit, la participació en la mostra del Consorci de Turisme va permetre establir 15 cites amb diferents operadors, destacant Alemanya, Països Baixos, Regne Unit i Espanya (Madrid), que van servir per difondre i donar a conèixer els espais i l'oferta complementària del Baix Llobregat en aquest àmbit.

Baix Llobregat, 9 de juny 2008