Viladecans promociona els recursos lúdics i turístics de la ciutat

Comparteix:

Sota el eslongan ' Check in Viladecans ', l'Ajuntament de Vildecans pretén revaloritzar l'oferta d'oci entre els viladecanencs i atreure més visitants.

L'Ajuntament de Viladecans ha posat en marxa una campanya amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona per promoure el coneixement dels recursos lúdics i turístics amb què compta la ciutat. Sota l'eslògan Check in Viladecans , té com a objectiu donar a conèixer i revaloritzar entre els viladecanencs les opcions de les que poden gaudir dins el municipi i també atraure més visitants perquè els coneguin .

A les 12 columnes de benvinguda instal·lades en diferents punts de la ciutat s'ha col·locat publicitat de la campanya i mapes de la ciutat que indiquen els punts d'interès i l'oferta de restauració i hoteleria. A més, s'han editat 10.000 plànols turístics de mà en castellà, català i anglès. Ambdues accions es recolzen en la tecnologia de la realitat augmentada per fer més còmoda i satisfactòria l'experiència de descobrir els encants de Viladecans . També és possible mitjançant el web www.viladecans.cat/turisme , estrenat al segon semestre de 2013 i que reuneix els recursos lúdico- urístics locals .